joi, 15 septembrie 2011

3 Anotimpuri intr-unul singur!

Toamna e ca vara! Zilele astea au fost neobisnuit de calde pentru data la care ne aflam, insa sincer m-am bucurat pentru ca luna iulie a fost extrem de rece si parca nici n-am simtit ca e vara.
Plantele au fost atat de bulversate de vremea asta schimbatoare, incat pe langa florile de vara, in gradina mea au inceput sa infloreasca si florile de primavara! Deditei (pulsatila vulgaris), bergeniile si primulele!





Insa si toamna isi face subtil prezenta. De vina sunt diminetile reci care si-au pus amprenta pe coloritul frunzelor copacilor si plantelor! In plus, au aparut si primele flori de toamna in gradina mea: aster si crizantemele.









Eu am invatat un truc de la mama mea. Pentru  a face  crizantemele sa infloreasca cat mai tarziu (nu sunt deloc pretentioase la primele geruri cum sunt celelalte flori), in luna iunie rup bobocii. Astfel, ele infloresc abia spre sfarsitul lunii octombrie cand toate celelalte plante intra in repaus! Asa reusesc sa prelungesc sezonul de inflorire in gradina mea!





Arborele de otet (Rhus typhina) parca a luat foc!

In concluzie, gradina gazduieste in aceste zile 3 anotimpuri de care ma bucur si eu!

Un comentariu:

  1. è bello l'autunno con tutti i suoi colori! Grazie per essere passata da me e per essert iscritta fra i miei followers. Mi piace il tuo blog...a presto

    RăspundețiȘtergere