sâmbătă, 3 septembrie 2011

Lavanda, parfum de vacanta!

Lavanda (Lavandula), desi este o planta mediteraneana, am descoperit-o intr-una din calatoriile mele prin Austria si am indragit-o pe loc. 

In toate rondourile, parcurile sau gradinile oamenilor lavanda ocupa un loc de cinste. Cel mai mult insa, mi-au placut  aranjamentele cu lavada dintr-un parculet mic din Raaba. 
1. O gradina scufundata plina de lavanda cu bancute (locuri de relaxare) in care poti savura parfumul lavandei mi s-a parut o idee geniala pe care sincer as vrea sa o pun si eu in aplicare in propria gradina cat mai curand posibil.

 

2. Aleile serpuite din parc flancate cu lavanda.














 3. Combinatia de culori mov-portocaliu mi se pare una foarte eleganta si vibranta. Eu vreau sa  incerc combinatia de lavanda cu trandafiri portocalii.






In gradina proprie am incercat sa creez un mini lan de lavanda care sa aduca un aer de vacanta.

 Pentru ca lavanda are frunzele  gri petrol  si florile mov, sa iasa mai bine in evidenta, am plantat-o pe fundalul unui sir de tuia smaragd in plin soare aproape de terasa. Toti prietenii care ne viziteaza gradina apreciaza acest colt plin de culoare. In zilele fierbinti de vara lavanda emana un parfum fermecator!


 Sper ca aceste idei sa va inspire si pe voi pentru a crea un mic paradis din gradina voastra! 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu