luni, 12 septembrie 2011

Recolta de capsuni!

Asa cum am promis, va pun o poza cu recolta din gradina mea de capsuni. O asemenea recolta strang cam la 3 zile si este suficienta pentru o tarta cu capsuni, sa zicem...
Insa, la inceput am avut si musafiri nepoftiti care se infruptau din ei. O pasare (probabil un graur) mi-a dat mare bataie de cap. Era prima care degusta din toti capsunii copti! Solutia? Am pus plasa de protectie (care se gaseste la magazinele de specialitate, Baumax, Dedemann, Praktiker, etc..) peste stratul de capsuni. Intr-o dimineata am gasit-o pe biata pasare incalcita in plasa. Am desprins-o cu mare grija si i-am dat drumul sa zboare. Asa tare s-a speriat, ca nu a mai poposit pe la noi.
Furnicile sunt si ele mari amatoare de capsuni. Dar solutia pentru ca ele sa nu ajunga la capsuni este fie sa puneti un strat de paie sub fiecare tufa, fie sa culegeti capsunii copti in fiecare zi, pentru ca furnicile devoreaza doar fructele bine coapte. Ar mai fi o solutie de cultivare a capsunilor in jgheaburi, solutie care sper sa o pun si eu in practica anul viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu